Auteur Topic: Overdracht of beŽindiging ww2-eto  (gelezen 104 keer)

Daan

• Administrator
Overdracht of beŽindiging ww2-eto
« Gepost op: 30 juni 2018, 10:47:55 am »
Beste leden,

Het moment is daar, na bijna 13 jaar ga ik afstand doen van ww2-eto. Ik heb hier erg veel geleerd en heb een leuke tijd gehad met het verzamelen van militaria. Al een aantal jaar ben ik gestopt met het verzamelen zelf. De periode en de gebeurtenissen rondom de tweede wereldoorlog zullen mij altijd blijven interesseren, maar dat is nu voornamelijk door het lezen van geschiedenisboeken en het doen van battlefield tours.

Het forum heb ik al die tijd online gehouden omdat ik vind dat er ontzettend veel interessante informatie te vinden is. Er staat tenslotte bijna 13 jaar aan naslagwerk op het forum. Dat maakt het ook lastig om het forum uit de lucht te halen. Daarom hoop ik dat er iemand is die het domein, de hosting en dus het forum wilt overnemen. Wellicht heb je nieuwe ideeŽn om het forum een nieuwe impuls te geven, of kun je de website zelf gebruiken voor het tonen van je collectie (www.ww2-eto.com).

Ben je geÔnteresseerd om het domein en de hosting over te nemen, neem dan even met mij contact op. Dan gaan we de overdracht regelen samen met de provider, waarbij alles op naam komt te staan van de nieuwe eigenaar. De overname betekend dat je 1 keer per jaar (september) 90,75 euro betaald aan de hosting provider mihosnet. Daar krijg je 10GB opslag voor en de domeinnaam. Bij technische vragen levert mihosnet hele goede ondersteuning, maar ook ik ben bereid om te assisteren met het technische deel. Hoewel het vrij eenvoudig is als het allemaal draait, zoals het nu al doet. In september ga ik in ieder geval niet meer betalen voor de website, dus hopelijk meld zich ruim voor die tijd een geÔnteresseerde.

Bij deze wil ik iedereen ontzettend bedanken voor hun bijdrage aan het forum, zonder jullie was het niks geworden. Ondanks dat de activiteit op het forum flink is afgenomen (naar mijn mening ook een beetje door de 'concurrent' USMF), zijn er toch altijd een aantal die-hards die het forum blijven bezoeken. Dat vind ik gaaf om te zien!

Groet,
Daan

Loek D

Re: Overdracht of beŽindiging ww2-eto
« Reactie #1 Gepost op: 02 juli 2018, 21:42:07 pm »
Dank voor je inspanningen Daan! Altijd veel goede kennis maar ook zeker objecten en verkregen via dit kanaal.

oldcontemptible

• allright, saddle up !
Re: Overdracht of beŽindiging ww2-eto
« Reactie #2 Gepost op: 03 juli 2018, 17:14:50 pm »
Spijtig om te lezen, maar dat is vooruitgang naar het schijnt.....
Hartelijk dank Daan voor de jaren en tijd die je erin hebt gestoken !

Guy
I jumped over Normandy and had R and R in London and Paris, you gyrene's had only footrot and malaria over there.