Poll

Maakt je marktplaats topic overzichtelijker, toch?

100% mee-eens
15 (78.9%)
Van mij hoeft die optie niet
4 (21.1%)
Andere mening, ik zal dit uitleggen in het topic
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: Optie tot aanpassen eigen posts in marktplaats gedeelte  (gelezen 1803 keer)

Bob M

Optie tot aanpassen eigen posts in marktplaats gedeelte
« Gepost op: 14 juni 2008, 11:40:20 am »
Ik heb dit geloof ik vaker gehoord onder de leden. Dat het jammer is dat je je eigen posts in het marktplaats gedeelte niet meer kunt wijzigen. Kan dit nou niet anders?

Bob

Jan

• Global Moderator
Re: Optie tot aanpassen eigen posts in marktplaats gedeelte
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2008, 11:43:37 am »
Als jij je oorspronkelijk bericht aanpast om aan te geven dat iets 'SOLD' is, krijgen wij daar geen melding van. Pas wanneer er een nieuw bericht gepost wordt in een topic, wordt mijn 'lampje' blauw. Dat is al één reden waarom dat niet teogelaten is ...
moderator - World War II - European Theater of Operations
Willem van Oranje - Het is niet nodig te hopen om te ondernemen, noch te slagen om te volharden.
Stichting Remember September 1944

Bob M

« Reactie #2 Gepost op: 14 juni 2008, 11:46:25 am »
Het gaat vooral om prijswijzigigingen die dan makkelijker opvallen. Bovendien is het ook voor topics in gezocht wereld handiger om zo een overzichtelijke post te behouden.

En ik heb nog nooit een situatie meegemaakt waarin een lid in zijn oorspronkelijke post zet dat het item al verkocht is, waardoor het topic langere tijd in het marktplaats gedeelte blijft hangen terwijl het allang in de prullenbak had moeten liggen...

Derde argument: Als een lid zijn oorspronkelijke post edit, krijg je ook een blauw lampje te zien. Kan je ook ergens instellen...

Bob

Carl1944

• Global Moderator
  • 106th Inf. Div.
« Reactie #3 Gepost op: 14 juni 2008, 13:04:10 pm »
Volgens mij kan een verandering kan best gewoon in een nieuw bericht, tenzij er natuurlijk grote blunders in de oorspronkelijke post staan natuurlijk (ie verkeerde prijs oid). Anders zal er niet echt duidelijk meer zijn wat er juist is veranderd.

In het gezocht topic is het eventueel wel handig omdat men dan gewoon een lijstje kan aanpassen, eventueel door het nieuwe in bold te schrijven.

Erwin

• Global Moderator
  • 704th TD Bn - Hit 'n Run
« Reactie #4 Gepost op: 14 juni 2008, 13:34:04 pm »
Je kan altijd aan de Staff vragen om het topic aan te passen.
Dat is normaal gezien geen probleem, er is wel altijd iemand van ons online.
We’re Tank Destroyer men ... we find them hot and leave them burning!