Poll

T-shirts voor leden?

Ja
27 (50.9%)
Nee
10 (18.9%)
Maybe
13 (24.5%)
Petjes...
3 (5.7%)

Totaal aantal stemmen: 52

Auteur Topic: T-shirts voor leden?  (gelezen 9467 keer)

Bob M

Re: T-shirts voor leden?
« Reactie #40 Gepost op: 06 december 2007, 18:01:42 pm »
We hebben dat plan ooit opgeworpen, maar is er, helaas, nooit van gekomen.

Bob

Guido

« Reactie #41 Gepost op: 06 december 2007, 18:35:10 pm »
Las het net inderdaad, nooit opgevallen toen der tijd!

Het is allemaal niet zo moeilijk als je de topic bekijkt op TT!

Ontwerp aanleveren, interesse vragen bij de leden of zij een shirt willen bestellen en een drukker zoeken (Echt niet zo moeilijk en hoeft echt niet duur te zijn om een goed shirt met goede opdruk te vinden!)

US Army

• Strike Hard!
« Reactie #42 Gepost op: 01 november 2010, 13:22:09 pm »
Las het net inderdaad, nooit opgevallen toen der tijd!

Het is allemaal niet zo moeilijk als je de topic bekijkt op TT!

Ontwerp aanleveren, interesse vragen bij de leden of zij een shirt willen bestellen en een drukker zoeken (Echt niet zo moeilijk en hoeft echt niet duur te zijn om een goed shirt met goede opdruk te vinden!)

Om eens terug te komen op een ontsettend oud bericht ^^,

Volgens mij is het wel een leuk plan om deze t-shirts te maken. Zo te horen is het al verder uitgewerkt, maar is het sinds 2007 stil gevallen?
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Frankie

Re:T-shirts voor leden?
« Reactie #43 Gepost op: 02 november 2010, 10:10:00 am »
Als je een polo of t-shirt wil laten maken kun je eens contact opnemen met Margaret van http://www.junodesign.nl/ . Zij maakt voor je een logo indien gewenst je kan het ook zelf aanleveren en de kwaliteit is gewoon goed. Ze stonden zondag ook op Ciney hebben jullie misschien wel gezien. Wij hebben voor onze groep ook Polos laten maken bij haar en die zien er erg goed uit.
Indien gewenst kan ik het eerste contact wel met haar leggen want ken haar goed.

Succes.

Frank.